good morning vietnam!

jodå ett litet sitat från Robin wiliams från filmen just GOOD MORNING VIETNAM. mycket bra film för övrigt.

på tal om film i går såg jag Flag of are fathers. mycket bra! kan jag rekomendera till er som gillar gamla andravärldskrigs filmer.

idag är det dax att åka hem från hälsingland. har varit här sen i lördags kväll. det fick bli tåg hem för oss idag. det tar bara 2 och en halv timme hem till stockholm. då hinner vi förhopingsvis vara med på kvälls passet. jiipii.!!!
har saknat träningen. det är ganska sjukt jag har inte paddlat på 3 dagar och ändå saknar jag det. hum det är lustigt. det är verkligen kul!.

idag skulle jag få reda på VM-uttagingarna sa Bengan till mig i går. det ska bli spännande.

nä nu är det dax att packa så man kommer iväg någon gång.!

Ha de! /Erik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0