Holla

Hej!

kom precis hem ifrån en väldigt trevlig vistelse hemma i karlskrona. Jag och min sambo Sara åkte ner med det som vanligt sen SJ i fredags. På lördagen var det en del förberedelser för att på Söndagen hälsa min far välkommen tillbaka till kyla i Sverige. Han har varit borta i 9 månader på utlands mission i Somalia.

I dag har jag också suttit på ett tåg i några timmar rättare sagt 7 timmar. Men det är ändå ganska trevligt att åka tåg. Så länge det finns kaffe så är jag nöjd.

I morgon så ska jag tillsammans med min träningskompis Petter Öström och några andra svenska duktiga sprinters till Bosön och göra fys tester. Detta specktakel kommer att pågå i 2 dagar. hoppas man är i form!

aja Back to sleep!

Erik

Kommentarer
Postat av: Maasing

meh vaffö va inte du med på teven då som petter???;)

2010-12-09 @ 22:30:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0