Dan före, dan före doppare dagen!

Ja snart är det dags för mig att åka till Thailand. Det har jag längtat efter väldigt länge. Ska bli riktigt skönt att få sig lite sol. Och kanske till och med lite färg på kroppen. I morgon ska vi se vad som händer. Det gäller att vara uppe så länge som möjligt så att man kan sova på planet!

Tror att jag ska ta med datorn. Det finns trots allt internet på hotellet.

Idag har jag varit i nyköping en liten stund. Jag var där för att lämna några kanoter som vi ska skicka iväg till Landslagets skidläger i Florida i vår. Jag kommer att vara där i 8 veckor för att ge allt på träningen och inte behöver tänka på något annat. Får hoppas att det kommer ge resultat 2011.

Idag känndes kroppen väldigt stark. på både paddelmaskinen och i gymmet.! Imorgon väntar yttligare ett gympass!

Annars så hörs vi från thailand!

Erik

Kommentarer
Postat av: KALLE KULA

Landslagetes skidläger i FLORIDA?????????

2010-12-22 @ 10:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0