2 dagar vila sen Thailand

Sitter hemma hos Saras Mamma utanför Hudiksvall och bara vilar. I går slutade skidlägret och sista lägret med Landslaget för detta året. Det har varit ett bra år med många bra läger. Hoppas det blir minst lika bra nästa år om inte bättre.

Nu ska jag bara vila i 2 dagar och, Ja kanske köra lite bålträning men inget major. Jag åker hem till vaxholm på måndag. På tisdag så ska jag köra ner några kanoter till Nyköping. De kanoter som ska i väg till Florida och vårlägret. Hoppas att jag får någon som åker med mig till Nypan.

På Torsdag bär det av till nya breddgrader och rättare sagt Thailand. Det ska bli riktigt skönt att komma bort med bara familjen och känna värmen igen. självklart kan jag inte hålla upp från träningen. Jag kommer att köra på hårt med Löpning och styrka. Men självklart kommer jag ha en bra semester.


Nu är det dags att vila vidare. hörs i veckan!

Erik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0