Thaivagnen, Havsbad och gym fullproppd kväll

Har varit på thaivagnen ivkäll och käkat med Petter, Eve och Sara samt smilla. riktigt gott. Det passade bra efter gympasset som vi rockade på precis innan.

Har även tagit mitt första bad i havet för året. Riktigt kalt, inte alls skönt. men man måste ju bada någon gång per år! Jag är en riktig badkruka. det är inte varje år jag badar i havet, det är väldigt sälsynt.

sitter just nu och lyssnar på Lars Winnerbäck. det var inte igår jag lyssnade på honom. ska inte säga att jag har vuxit ifrån hans musik men det har bara inte blivit av. men nu är han tillbaka på spellistan, ialla fall någon låt.

imorgon så återkommer en favorit pass i kanoten! komer bli as kalas. En färgglad filur detta!

/Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0