Packar för mästerskap och stordåd!

Sitter just nu och väntar på att tvätten ska bli klar så att jag kan börja packa. Imorgon bär det av till Polen och VM!

Kommer att få packa för lång tid. För direkt efter VM så bär det av till det ny inköpta torpet som mamma och pappa har skaffat. Kommer att vara där hela veckan efter VM och landar igen i Vaxholm den 28:de eller den 29:de. Kommer bli riktigt skönt att känna lungnet i ett par dagar. Bara äta gott och vila, träffa Pappa och Mamma.

Pappa landade idag på Köpenhamns flygplats efter att ha rest i 24 timmar från Djiboti, Afrika. Bara för att se mig tävla! snällt.

Har även skaffat mig en väldigt snabb frisyr nu inför VM. så nu får dem passa sig. ;)

Imorgon innan vi reser så blir det Gym. sissta explosiva på hemma plan. det blir nice! undrar om jag ska ta med mig datorn så att jag kan blogga från Polen. tror jag gör det!

önska mig lycka till!

som Pelle holst skulle sagt. "Kör För Tyget!" alltså kör för landet! And I Will!!

/Birre



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0