Lungn och ro kan man tro

Visst att jag har haft 3 timmar på cafe silltruten i dag men jag känner även en sliten känsla i kroppen. har varit ute på ett paddel pass och ett gym pass idag. Har kännts riktigt bra idag. men nu känner jag att det är dax att släppa av lite i träningen. Form toppen börjar smyga sig på och jag vill behålla den känslan ända fram till lördag. och vill då inte gå på någon mer träningsverk och sliten känsla, kanske bara en dag till av lite tyngre träning. Då tror jag att det kommer bli perfekt. ;)

känner mig peppad och det ska bli riktigt roligt att tävla igen! Mästerskap är det bästa som finns!


DÅ!


NU!

Se ni någon skillnad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0