känns som höst

Idag var det en fin sovmorgon hemma i egna sängen. efter jag hade vaknat så blev det Täby centrum och där efter lunch i Arninge. det blev även en del inhandlat, Tack Pappa och Mamma.!

Något som är faktiskt ganska skönt men ändå lite tråkigt är vädret. Det är just nu inte mer än 12grader här i vaxholm. men det är fint väder. jag tycker ändå det är rätt skönt att ta på sig lite kläder.

imorgon så blir det första gym passet på ett tag. det ska bli skönt att komma igång. hoppas jag känner mig stark! ;)

nu är det dax för Middag, får se vad Pappa har kokat ihop nu då!

/Birre


Det blev tillslut en 11:e Plats för mig och Anders Svensson på K2 200m på VM i Polen.
Jag är nöjd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0