Hemma igen!

Nu äntligen har jag kommit hem ifrån Vm i Polen. Det har varit ett väldigt bra Första VM för mig. I K2 så blev jag och Anders Svensson 11 totalt. och i stafetten blev vi 6:a. riktigt bra tycker vi. just nu ska jag tillbriga en liten semester hemma hos mina föräldrar i karlskrona. det ska bli riktigt skönt. Efter det som kommer jag åka hem igen till Vaxholm och på börja höst och vinter träning inför kommande säsong. Det är dock en tävling kvar detta året, Höstregattan i Hofors.

fick även reda på att De svenska Kanotsläpet blev på kört på autobahn och ingen av kanoterna klarade sig. tur att jag inte fick min nya båt till denna tävlingen. det hade varit lite surt.


Aja nu är det dax att åka till vårat landställe utanför Kalmar.

Ha de så bra /Birre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0