Hemma i Vaxholm igen!

Nu var jag äntligen hemma i vaxholm igen. Jag har tillbringat de senaste 5 dagarna efter VM , i Hulebäck där mammas och pappas landställe ligger. det har varit riktigt skönt att ta det lungt ett par dagar och inte göra något alls. Men snart är det dax att bygga upp träningen inför nästa Säsong och år.

Just nu så kommer jag nog att vila ett par dagar till innan träningen sätter igång igen. Har varit förkyld några dagar men det är på bättringsvägen.

sissta tävlingen för säsongen är om 2 och en halv vecka i Hofors utanför Gävle. så fram till dess så kan jag inte slapna av helt. alla tävlingar är en tävling och därför viktigt för min del.

Vårat lilla Husdjur har även kommit hem efter sitt "Sommarkollo" i karlskrona. mysigt att ha henne hemma igen.

snart dax att inta soffposition i ryggläge och börja Zappa igen! Ha de gott så länge!

/Birre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0