Gårdagen och idagdagen

Blev inget inlägg i går så jag skriver lite idag. Igår så blev det träning som vanligt! känndes bra. igår blev det även lite solning. det var ett tagsen man kunde ge sig tid till att sola. spelade även lite kort, skitgubbe!, skitgubbe, skitgubbe. riktigt kul spel. på kvällen blev det en grillning med lite monopol som dessert. efter 2 timmar var det bara jag och petter kvar. själv satt jag på hotell på strandvägen och djurgården. och alla t-stationer + hotell på de två sämsta. men det gick ganska bra endå. petter gick tyvärr vinnare ut denna bostadsstrid.

idag så har vi inte hunnit med så mycket. klockan är 11.00 och vi har bara hunnit äta frukost, packa träningskläder, tränat, lagat lunch, ätit lunch och nu så planerar vi dagen. Petter Stärnevall och hans kompis helena ska komma ut till vaxholm på besök. det blir riktigt trevligt.

bästa med dagen är att det är halvdags vila. så nu är jag tränings fri fram tills i morgon förmiddag! Skönt.

Ha de gott i solen /Birre


en liten paddel bild till all ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0